Fysikkforeningen Studentforening ved Universitetet i Oslo

Studentforening ved Universitetet i Oslo. Studentforening ved Universitetet i Oslo. Fysikkforeningen ble stiftet den 25. november 1938 med det formål å gi fysikkinteresserte informasjon om det som foregikk i fysikkens verden. Den originale fysikkforeningen ble startet av hovedfagsstudenter, ansatte ved Fysisk institutt og noen andre av høyere skole . I 1953 ble fysikkforeningen til Norsk Fysisk Selskap. Som eksisterer den dag i dag og gir ut tidsskriftet Fra Fysikkens Verden . Sammen med Fysisk fagutvalg.

OVERVIEW

The web site fysikkforeningen.no currently has a traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have crawled zero pages inside the website fysikkforeningen.no and found seven websites referencing fysikkforeningen.no. I detected one mass web platforms belong to this website.

FYSIKKFORENINGEN.NO TRAFFIC

The web site fysikkforeningen.no has seen alternating levels of traffic all over the year.
Traffic for fysikkforeningen.no

Traffic ranking (by month) for fysikkforeningen.no

Traffic ranking by day of the week for fysikkforeningen.no

LINKS TO FYSIKKFORENINGEN.NO

WHAT DOES FYSIKKFORENINGEN.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fysikkforeningen.no Mobile Screenshot of fysikkforeningen.no Tablet Screenshot of fysikkforeningen.no

FYSIKKFORENINGEN.NO SERVER

Our crawlers identified that the main root page on fysikkforeningen.no took two thousand eight hundred and eighty-nine milliseconds to come up. We found a SSL certificate, so in conclusion we consider this site secure.
46.250.210.131

We revealed that this domain is implementing the Apache os.

Fysikkforeningen Studentforening ved Universitetet i Oslo

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site fysikkforeningen.no had the following in the web page, "Studentforening ved Universitetet i Oslo." I noticed that the webpage stated " Fysikkforeningen ble stiftet den 25." They also said " november 1938 med det formål å gi fysikkinteresserte informasjon om det som foregikk i fysikkens verden. Den originale fysikkforeningen ble startet av hovedfagsstudenter, ansatte ved Fysisk institutt og noen andre av høyere skole . I 1953 ble fysikkforeningen til Norsk Fysisk Selskap. Som eksisterer den dag i dag og gir ut tidsskriftet Fra Fysikkens Verden ."

SEE SIMILAR WEB SITES

Rom Stoff Tid Forkurs Ingeniørutdanning Maritim høgskoleutdanning

Velkommen til lærersidene for RST Forkurs i fysikk. Per Jerstad, Bjørn Sletbak og Arne Auen Grimenes. Dette lærernettsted er en tilleggsressurs til lærebøkene. For deg som skal undervise i fysikk forkurs. Til hvert kapittel i grunnboka finner du en grundig lærerveiledning og gode ressurser for undervisningen. Lærernettstedet er gratis, men du må ha passord for å få tilgang til innholdet. Har du ikke passord, bestiller du det her.

Indretning af fysiklokale

Der skal være mindst en håndnødbruser i et fysiklokale, og hvis elevernes arbejdsborde er forsynet med vaske, skal der også være nødbruser ved hver vask. På grund af arbejdet med strøm skal fysiklokalet have et særligt strømanlæg, som giver den nødvendige sikkerhed for elever og lærer. Vores erfaringer fra tidligere skolebyggerier er din sikkerhed for at få det mest optimale planlægning og udførelse af et fysik-kemi lokale.

Renæssancen - Fysiklokalet.dk

I skal som afsluttende opgave på dette projektforløb mellem fysik og historie producere en hjemmeside, som indeholder fagligt materiale fra de to fag. Skal hver gruppe vælge et underemne, der kan belyse denne påstand.

Φυσικό Τμήμα Αθήνας

Ένας ιστότοπος για όλους εμάς τους φοιτητές του Τμήματος Φυσικής Ε. γεμάτος νέα, ανακοινώσεις, άρθρα, ενημερώσεις για κάθε τι που αφορά το Φυσικό και τη Φυσική. Για όσους ξέρουμε να ονειρευόμαστε, νοιώθουμε το Φυσικό δεύτερο σπίτι μας και αναζητούμε ένα πιο ευοίωνο μέλλον για εμάς και τους συμφοιτητές μας. εδώ ενημερωνόμαστε επί παντός επιστημονικού επιστητού και μοιραζόμαστε απόψεις! Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012. Μόλις τα νετρίνα ελήφθησαν σε επαρκή αριθμό, ένας υπολογιστής μετέφρασε ξανά τον δυαδικό κώδ.

Fysik lasershow

Fysik and lasershowen består av Per Olof Zetterberg, Johan Zetterberg, Alexandra Andersson, David Andersson, Stina Ausmeel, Frida Ekstrand, Rebecca Forsberg, Vassily Kornienko, Daniel Mikkola och Jonas Ravelid. Vi är ett glatt gäng fysiker som gör shower för alla som vill komma och titta runt om i världen. Här är några bilder från show och nedplock. Ett stort tack till Smålandsposten som var vår värd och hjälpte till med organisation och mycket annat vi undrade över under helgen! .